06.12.13

Сахалтуєв Адріан




Біографія:
Повне ім'я: Сахалтуєв Адріан Раднович
 Дата рік та місце народження: 5 жовтня 1972,  Україна.
Освіта:1979—1990 №129 школа
Отримав медичну освіту.
1990 - поступив на курси аніматорів при студії «Укранімафільм», а в 1992 р. — на факультет режисури анімаційного кіно Київського державного інституту театрального мистецтва ім. І.Карпенка-Карого.
Рід діяльності: продюсер, режисер.
Місце роботи:
Працював аніматором на «Укранімафільмі»,
1995 на кіностудії в Кракові ( Польща),
1996 в Нью-Йорку (СІЛА).
2006 студія "Сахалтуєв Продакшен Компані"
Сайт: https://www.facebook.com/banzaysakh
www.sakhaltuev.com
Вчителі: Сахалтуєв Радна, Сивоконь Евген, Давид Черкаський,  Валерій Коноплев,  Володимир Дахно.
В анімації : Син художника-аніматора Р.Сахалтуєва.
Генеральний директор та режисер студії "Сахалтуєв Продакшен Компані"
"Я займався на курсах мультиплікаторів при студії «Київнаукфільм ».
До речі , я прийшов на студію в 91 -му році , а через три роки вже була розруха цілковита . Робити було нічого , тому більшість аніматорів поїхали до Польщі. І я разом з ними. А там почався справжній « heavy metal ».
Потім в Амеріці - це грандіозний досвід , це дисципліна , це високі вимоги до себе і до інших.
Мені було всього 23 роки. Я був наймолодшим аніматором на американській студії. Але всі мої друзі були тут , поки я там гарував . Більш того , в той період свого життя я вважав , що можу в будь-який момент повернутися , якщо захочу. Тому , їдучи звідти , я себе спокійно почував. Після повернення в Україну , я ще п'ять років « ганяв » по різних закордонним студіям . Взагалі мені все це дуже подобалося : переїзди , нові студії , нові люди , нові проекти ..."




Анімографія:
назва рік студія
2007 Сахалтуєв Продакшен Компані
2008 Сахалтуєв Продакшен Компані
Сім'я грищенко
2003---
«Дуфа-лак»
--- ---
 «Культурний герой»
--- ---
«Пролог»
--- ---
«Профіт — Київ»
--- ---
«Я люблю»
--- ---
 «Чистка»
--- ---

Фестивальне життя:
2009 режисер Адріан Сахалтуевполучіл диплом «За відвагу в політичних перегонах» у категорії «Прикладна і замовлена ​​анімація» за фільм «Вова рулює»


Про Адріана Сахалтуєва у ЗМІ:

Сахалтуєв Адріан РадновичВікіпедія

2009 Андрей Сахалтуев: «Большинству – лишь бы языком почесать» 
2005 Анимацию спасает реклама

Немає коментарів:

Дописати коментар