Зміст сторінки
1.Інформація про студію.
2.Аніматографія, фільмографія.
3. Нагороди.
4. Працівники.
5. Про студію у ЗМІ.
3. Нагороди.
4. Працівники.
5. Про студію у ЗМІ.
1.Інформація про студію.
категорії | інформація |
---|---|
Полное название студии | Dereза production studio |
Місто | Харків |
Рік заснування | 2001 |
Статус | Діюча |
Адреса | ---- |
Сайт | http://dereza.com/index3.html YouTube Вконтакте vimeo livejournal |
game@dereza.com | |
Телефон | --- |
Факс | --- |
Генеральний директор, администратор | Віталій Первухін |
Область діяльності | Ігрові проекти анімація Створення концепцій мультиплікаційних проектів і сценаріїв Створення героїв для 2D-анімації |
Основне направлення | 2D |
Жанр | освітньо-розважальні програми для дітей |
Про компанію | Історія нашої студії почалася в "далекому" 2001 році. Цього року було розпочато роботу над нашим першим проектом - дитячим мультяшним квестом-аркадою "Ріпка", за мотивами всіма улюбленої казці. Студія "Дереза" 2001 року - це лише дві особи: Віталій Первухін (керівник проектів) та Олександр Єфремов (художник, автор назви студії та її логотипу), і квартира в якості офісу. У той час світові лідери геймдева мало знали і практично не довіряли російським, а тим більше, українським розробникам. Знайти видавця для нової студії тоді було настільки складно, що саме в цей момент - момент пошуку, багато опускали руки. Але ми впоралися. Ми знайшли видавця в особі ИДДК Груп, і таким чином, у 2003 році, світу був явлен перший наш ігровий проект. У перші роки існування ми зіткнулися з проблемами, з якими стикаються напевно все небольшніе студії: нестача фінансування, брак досвіду і брак фахівців. Подолати ці труднощі нам вдалося за рахунок багатьох чинників, головним з яких був - згуртованість колективу і відданість загальній ідеї. Власне, згуртованість і зіграла вирішальну роль в "виживанні", адже обидва "батька" студії, працюють у нас і зараз. Так історично склалося, що в студії найбільше уваги приділялося графіці і анімації. Тому наші ігри так подобаються дітям: величезна кількість анімованої якісної графіки занурюють дитини в світ улюблених казок, вона відчуває себе учасником цього світу, світу, на який раніше дивився тільки лише з боку, а тепер змогла доторкнутися і поринути в нього. За час існування студії, нам вдалося випустити чимало завершених ігрових проектів, удосконалити робочий процес, завдяки створенню власного ігрового движка Dereza Engine, а також власної середовищі розробки Dereza Game Studio і набратися достатнього досвіду для того, щоб займатися більш масштабними і серйозними проектами. Зараз у планах нашої студії кілька цікавих проектів. У першу чергу - це продовження нашої "Машеньки", крім того, квести за мотивами мультфільмів "Сінбад Мореплавець" і "Аліса в країні чудес". Кожен наш проект - це крок вперед не тільки в технологічному плані, але також і у всіх інших: ігри стають якіснішими, цікавішими, більше, гарніше і складніше. "Дереза" завжди намагалася йти власним шляхом, проте, ніколи не відмовлялася від участі в сторонніх проектах. І це теж пішло нам на користь - студія змогла зарекомендувати себе, як надійного партнера і помічника в розробці ігрових проектів (докладніше див в розділі Аутсорсинг). Dereza Production Studio сьогодні - це: близько 20 завершених ігрових проектів (повний список у розділі "Проекти"); більше 20 співробітників, кожен з яких є професіоналом у своїй сфері діяльності; власний ігровий движок Dereza Engine, що задовольняє запити самих вибагливих гравців; власна середовище розробки Dereza Game Studio, яка прискорює процес складання, завдяки своїй простоті і наочності, і відповідно, що дозволяє більше уваги приділяти сюжетної складової, анімації та налагодженні; власний офіс в центрі міста та ін Ми пам'ятаємо нашу історію і пишаємося, що нам вдалося подолати критичні етапи розвитку студії. Тепер наша мета - це розвиток і удосконалення вже створеного нами. Ми будемо раді будь-якій допомозі, а також завжди раді новим людям, що мають власні ідеї. А ще: ми завжди раді бачити вас на нашому оновленому сайті, де ви в будь-який момент зможете дізнатися про новини студії, нових проектах, вакансії та багато-багато іншого. Незабаром, ми плануємо відкрити на нашому сайті ще й форум! |
2.Анімографія:
2.Анімографія:
"Ріпка" мультиплікаційний квест-аркада 2003
"Машенька. Лісова казка" 2008
"Синдбад. У пошуках чарівного імбиру" 2009
"Таємниця третьої планети: Аліса і ліловий куля" 2009
Серія розвиваючих ігор "Машенька" 2009-10
Серія розвиваючих ігор "Пізнайко" 2009
"Пригода русалочки та її друзів" 2009
кадри з анімації
нажміть на картинку, щоб збільшити
3. Нагороди.
інформація відсутня
4. Працівники.
Віталій Первухін (керівник проектів)
Олександр Єфремов (художник, автор назви студії та її логотипу)
Віталій Первухін (керівник проектів)
Олександр Єфремов (художник, автор назви студії та її логотипу)
5. Про студію у ЗМІ.
Немає коментарів:
Дописати коментар