19.10.14

Кому потрібна вітчизняна анімація та що необхідно робити, щоб її підтримати? Ідеї від Володимира Ликова.

Володимир Ликов
Продюсер анімаційної студії "Тунгуру"
1. Анімація потрібна дітям. Бо саме за допомогою мультфільмів відбувається виховання дітей, і прищеплюються підростаючому поколінню культурні цінності нашої країни.
2. Анімація потрібна освіті. Саме за допомогою мультфільмів можна навчати дітей та підлітків. Анімація дозволяє зробити освітній процес більш захоплюючим, яскравим і доступним.
3. Анімація потрібна державі. За допомогою спрощеної анімації можна легко доносити ідеї держави до звичайних громадян. Як платити податки? Як влаштована держава? Що дасть пересічному громадянину та чи інша реформа.
4. Анімація потрібна бізнесу. По-перше, анімаційна реклама ідеально підходить для цілого ряду сегментів ринку (Дитячі товари, Кондитерські вироби, Медичні препарати). По-друге, анімація це і є бізнес. Розвиток анімаційної індустрії може дати нові робочі місця і дозволить створювати експортований продукт.
5. Анімація потрібна суспільству. Анімаційна соціальна реклама може допомогти у вирішенні цілої низки соціальних недуг нашого суспільства. (Наркоманія, Куріння, Боротьба зі СНІДОМ, Агресія)
Сьогодні українській анімації необхідно: 
1. Створення затребуваних суспільством анімаційних серіалів і анімаційних фільмів.
2. Створення дитячих та молодіжних анімаційних шкіл (3D, 2D, Пластилінової, Stop motion та інших видів анімації).
3. Посилення школи малювання. Створення сучасних шкіл digital-малювання.
4. Взаємодія з компаніями, що працюють в сфері IT, інтерактивних додатків, виробництва ігор.
5. Проведення грамотної інформаційної політики, яка популяризує анімацію, як усередині країни, так і за її межами. Взаємодія із засобами масової інформації (радіо, газетами, журналами, інтернет-ЗМІ).
6. Фінансова підтримка анімаційної індустрії з боку держави.
7. Залучення фінансової допомоги (пожертвувань) з боку суспільства для розвитку української анімації.
8. Діалог з телевізійними каналами (демонстрація українських мультфільмів по телебаченню), виробничими компаніями (книжковими видавництвами, виробниками іграшок, сувенірів, зошитів), потенційними інвесторами.
9. Діалог з глядачами, формування спільноти любителів української анімації.
10. Активна взаємодія із зарубіжними анімаційними студіями. Залучення фахівців з-за кордону для навчання вітчизняних аніматорів.

Немає коментарів:

Дописати коментар