28.12.13

РЕКЛАМНА АНІМАЦІЯ


Рекламна анімація, відмінності і вимоги. Особливості анімаційної реклами, переваги і недоліки. Розстановка акцентів. У статті піде мова в першу чергу про мультиплікаційну рекламу, точніше про 2D анімацю.
Основні вимоги до реклами. Реклама повинна «зачепити» розповісти про особливості товару або послуги. При цьому основний акцент робиться на переваги торгової марки перед іншими. 

Основні вимоги до анімаційної рекламі, вона повинна бути: яскравою, короткою і ємною. У декількох секундах, показати і розповісти те, що в звичайному мультфільмі займає десятки секунд, або хвилини. І тут, в основі кута, варто поставити креативний підхід, нестандартне мислення і відсутність штампів. Якщо наявність штампів в мультсеріалі або повнометражному анімаційному фільмі глядач сприйме поблажливо. Списавши на сюжет, або особливості розповіді історії. То в рекламі глядач штампів не потерпить, реклама перервала видовище (дуже часто «на найцікавішому місці!»). У той час як відхід з кінотеатру спричинить за собою певний дискомфорт. Перемикання на інший канал, цілком буденна і звична реакція.


В анімації у режисера і сценариста є час познайомити глядача з персонажем, представити персонажа глядачеві. Розповісти про походження, підкреслити ті чи інші риси характеру персонажа. У рекламній анімації все це має вкластися у кілька секунд. Тому в рекламній анімації особливий упор йде на зовнішній вигляд і навколишнє середовище. «Зустрічають по одягу» це якраз про персонажа рекламної анімації. Жести, бажання і потреби героя повинні легко читатися і бути зрозумілі глядачеві. Домогтися цього дуже не просто, особливо в короткий проміжок часу.

Мультиплікаційний фільм розрахований на малу частоту переглядів. Звичайно, продюсеру хотілося, що б глядач прийшов знову і знову, але в реальності такого не буває. Глядач подивився фільм, йому сподобався він пішов знову, а завтра він йде на інший фільм. З рекламної анімацією все трохи по іншому. Як правило, один ролик виготовляється для досить тривалого показу. Або повторного показу через якийсь час, певну перерву. І тут з'являється вимога, рекламна анімація не повинна відразу «приїсться», потрібно зробити так, що б реклама відразу не «приїлася». Глядач не повинен втомитися від реклами. Ось тут і необхідний нестандартний підхід.

Загальноприйнято вважати, що анімаційна реклама робить основний упор на гумор. Серйозність властива мультиплікації, так само як і кінематографії. Як у кіно, так і в анімації є: комедія, бойовик, фільм жахів та любовна історія. Все залежить від бажання продюсера-замовника, саме на підставі технічного завдання розробляється сценарій. Сюжет диктує типаж персонажа, і відповідно «грим» який формує зовнішній вигляд. Страшний Бармалей, непереможний Супермен або впевнена в собі Бізнесвумен, залежить виключно від того як ви «бачите» свій ролик.

Автор: Линник Aнатолій
матеріал взятий з сайту : Студія рекламної мультиплікації

Немає коментарів:

Дописати коментар